Help mee met werven

Vecht mee met stichting Jayden door te werven
Stichting Jayden is altijd op zoek naar mensen en organisaties die de stichting willen helpen met het werven van fondsen en donaties. Vecht u ook mee met Stichting Jayden?

Een aantal voorbeelden om als particulier iets te organiseren om geld in te zamelen voor Stichting Jayden:
-In plaats van cadeau's donaties vragen op verjaardagen en bruiloften
-Rommelmarkten, braderieen en fancy fairs
-Sponsorlopen
-Meedoen aan evenementen waarbij u zich laat sponsoren

Een aantal voorbeelden om als bedrijf of organisatie iets te organiseren om geld in te zamelen voor Stichting Jayden:
-Het organiseren van een (sport)-evenement zoals een spinningmarathon of feest
-Het organiseren van een fancy fair

U kunt zich natuurlijk ook structureel inzetten voor Stichting Jayden door vaste vrijwilliger of ambassadeur te worden. Hiervoor kunt u e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wat is nu precies een vrijwilliger?
Vrijwilligers zijn creatieve en betrokken mensen, die tijd en energie vrij kunnen en willen maken om samen met ons mee te vechten voor de toekomst van kinderen met neuroblastoom kinderkanker. Mensen die hun talenten, kennis, ervaring en contacten ter beschikking willen stellen en zo hun bijdrage kunnen leveren aan de genezing van deze kinderen. Dat zijn de mensen die Stichting Jayden zoekt.

Stichting Jayden's drijvende kracht zijn alle vrijwilligers. Zij zijn onbetaalbaar. Mede dankzij hen kan Stichting Jayden onderzoek naar neuroblastoom kinderkanker financieren. Vrijwilligers staan op markten, braderieën, begeleiden evenementen en houden de lokale en regionale pers op de hoogte. Wij nodigen u van harte uit om een actie of evenement voor stichting Jayden op te starten!

Wat doen onze vrijwilligers tot nu toe?
- Stichting Jayden promoten en zoveel mogelijk naamsbekendheid geven.
- Evenementen en speciale acties organiseren.
- Als ambassadeur acties en evenementen bezoeken en cheques in ontvangst nemen.

Evenementen en speciale acties organiseren
Naast de evenementen en acties die Stichting Jayden zelf organiseert, is het de bedoeling dat er in het hele land ongelooflijk veel activiteiten worden georganiseerd door particulieren, bedrijven, verenigingen en scholen. U kunt hierbij denken aan sponsorlopen, rommelmarkten, benefietconcerten, sportevenementen zoals toernooien en spinningmarathons. Stichting Jayden biedt ondersteuning door middel van informatie en promotiemateriaal. Tevens is het mogelijk dat stichting Jayden ter ondersteuning en promotie van uw evenement melding hiervan maakt op onze site. U kunt uw actie of evenement aanmelden via e-mail:

Als ambassadeur evenementen en acties bezoeken en cheques in ontvangst nemen
Als mensen in het land een actie voor Stichting Jayden hebben georganiseerd dan is het natuurlijk erg leuk als er een vrijwilliger/ambassadeur van onze stichting even langskomt. Dit geeft het evenement of de actie dan gelijk een meerwaarde. Buiten het feit dat het onze waardering toont voor de organisatie kunnen er vragen over Stichting Jayden worden beantwoord. Vaak wordt uw komst beloond met het in ontvangst nemen van een cheque voor Stichting Jayden.

Wilt u helpen nog meer mensen mee te laten vechten met stichting Jayden dan is een vrijwilligersfunctie bij Stichting Jayden misschien iets voor u.