VOPAK VLISSINGEN

logo vopak

Begin juli 2015 vernam Stichting Jayden dat Vopak Terminal Vlissingen B.V. bereid is gevonden om gedurende 3 jaar partner/sponsor te zijn van Stichting Jayden, ten einde de doelstellingen van de stichting te ondersteunen. Concreet heeft Vopak Terminal Vlissingen B.V. voor de komende 3 jaar zich verbonden voor een bedrag van € 2.500,- per jaar. De Stichting is verguld met deze constante steun en dankt Vopak voor deze fantastische partnership waarmee weer een stukje doelstelling behaald kan worden.

VILLA JOEP

Villajoep_logo

Joep is de naamgever van Villa Joep. Op 25 november 2002 werd bij hem een neuroblastoom tumor in zijn buik ontdekt. In het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam werd direct gestart met een reeks van zeer zware chemokuren.

Joep is op 21 oktober 2003 overleden. Joep werd 4,5 jaar oud. Joep heeft gevochten voor zijn leven en alle zware medische behandelingen moedig doorstaan. Helaas mocht het niet baten. Daarom hebben zijn ouders Joep beloofd het gevecht tegen deze ziekte voort te zetten. Hiervoor is Villa Joep opgericht.
Deze stichting zal geld inzamelen voor onderzoek specifiek gericht tegen neuroblastoom kinderkanker.

Stichting Jayden draagt bij aan onderzoeken welke door Villa Joep worden gesteunt.

RACOON

racoonliverpoolrain

Sinds het bestaan van Stichting Jayden is de band Racoon ambassadeur van Stichting Jayden.

Racoon zet zich voor de volle 100% in voor Stichting Jayden en is erg actief met het werven van donateurs en fondsen.
Racoon heeft in 2009 het nummer 'Halleluja' opgedragen aan Stichting Jayden. In 2011 werd het nummer 'Don't give up the fight' speciaal voor Stichting Jayden geschreven en geproduceerd. De gehele opbrengst van dit nummer zal dan ook naar Stichting Jayden gaan.

In mei 2012 organiseerde Racoon een groots benefietconcert op de Grote Markt in Goes. De opbrengst hiervan was ruim € 38.000,-

Racoon vraagt tijdens hun optredens aandacht voor Stichting Jayden en bij hun merchendise worden collectebussen geplaatst.
Tijdens de theathertour 'Liverpool Rain' in 2012 zamelde Racoon maarliefst ruim € 8400,- in

JOHNNY HOOGERLAND

Johnny_Hoogerland_foto

Sinds begin 2010 is ook de Vacansoleil wielrenner Johnny Hoogerland ambassadeur van Stichting Jayden.
Ook Johnny draagt bij aan het werven van donateurs en fondsen.

Johnny reed in 2011 zijn eerste Tour de France en vroeg waar hij ook kon aandacht voor Stichting Jayden.
Na de veel besproken val in het prikkeldraad tijdens de Tour de France 2011 werd het prikkeldraad waar Johnny in was gevallen via het televisieprogramma 'Tour du Jour' geveild. Ook werd de bolletjestrui die Johnny veroverde in de tour de france 2011 geveild voor Stichting Jayden.

In november 2011 bond Johnny de strijd aan met Renpaard Unforgettable. Deze tweestrijd werd beslist in het voordeel van het renpaard. De opbrengst van dit evenement, € 3500,-, was voor Stichting Jayden.

In mei 2012 werd de eerste toertocht 'Grand Tour Johnny Hoogerland' georganiseerd. Aan de eerste editie deden ruim 600 deelnemers mee en bracht deze toertocht in het totaal circa € 9000,- op.

In september 2013 werd de tweede toertocht 'Grand Tour Johnny Hoogerland' georganiseerd. Aan deze tweede editie deden bijna 500 deelnemers mee en bracht deze toertocht in het totaal € 6805,- op.

MUIS EN LEEUW

Muis_en_Leeuw_pers11

Muis en Leeuw, bekend van Omroep Zeeland, zijn sinds 2010 ook ambassadeur van Stichting Jayden en dragen bij aan het werven van donateurs en fondsen.

Sinds dat Muis en Leeuw ambassadeur van Stichting Jayden zijn organiseren zij elk jaar een benefiet optreden in theather de Mythe in Goes.

STICHTING PIM / PIM FOUNDATION

logo stichting pim FC PimFoundation logo def

De zorg voor je kinderen is belangrijk.
Iedere ouder wil het beste voor zijn kinderen, helaas is het voor deze kinderen erg moeilijk om een goed toekomst perspectief te bepalen. De ouders zijn behalve met de zorg van nu, ook bezig met de toekomst. Een onzekere toekomst voor hun kind.

Deze kinderen hebben veel zorg nodig. Van de ouders wordt verwacht dat zij de zorg voor een deel financieren. Een onmogelijke opdracht. De bezuinigingen in de zorg zullen hard aankomen bij deze groep. De Persoonsgebonden budgetten, noodzakelijk voor de zorg, worden gekort. Ongelofelijk maar waar !! Meer dan ooit is steun nodig.

In maart 2013 hebben Stichting Pim en Stichting Jayden de Beach Challenge Zeeland georganiseerd. De goede samenwerking en het enthousiamse van beide stichtingen heeft erin geresulteerd dat er een blijvend samenwerkingsverband is ontstaan.

De Beach Challenge Zeeland zal een terugkerend evenement worden, De Grand Tour Johnny Hoogerland 2013 zal in samenwerking met Stichting Pim worden georganiseerd en Stichting Pim zal Stichting Jayden betrekken bij de Stelvio Challenge 2014.

VC VLISSINGEN

VC Vlissingen

Stichting Jayden is komend seizoen de nieuwe maatschappelijk shirtsponsor van voetbalvereniging VC Vlissingen. Beide partijen hebben een contract voor één jaar ondertekend. Maatschappelijk sponsor houd in dat Stichting Jayden geen geld hoeft bij te dragen.

Spinningmarathon 'Biking for Bikkel 2017'