Stichting Jayden overhandigd recordbedrag aan Villa Joep

Villajoep2017
Villa Joep: "Al meer dan € 850.000 zamelde Stichting Jayden al in voor het onderzoek naar neuroblastoom. We zijn heel dankbaar voor deze "partner in onze strijd"! Afgelopen week ontvingen we weer een prachtige cheque van € 146.250 uit handen van Rob, vader van Jayden, en zijn trotse broer Jaimy"

GOES - Stichting Jayden, die geld inzamelt voor de bestrijding van neuroblastoom kinderkanker, heeft in 2016 een recordbedrag binnengehaald. In totaal zamelde de stichting 194.335 euro in.

Daarvan gaat 146.250 euro naar Villa Joep, dat landelijk de onderzoeken naar neuroblastoom kinderkanker coördineert en financiert. De rest van het geld wordt volgens de stichting gereserveerd voor afspraken die al zijn gemaakt met betrekking tot lopen onderzoeken. (jaarverslagen Stichting Jayden)

De Zeeuwse band Racoon, ambassadeur van stichting Jayden, was in 2016 grootverdiener. Met het concert Racoon and Friends op de Grote Markt in Goes in mei en hun collectebussen tijdens andere concerten haalden de Goesenaren 83.200 euro op.

Sportief

Ook in 2017 gaat het gevecht van Stichting Jayden tegen neuroblastoom kinderkanker door. Er staan drie sportieve evenementen op het programma. Op de vrijdag na Hemelvaartsdag vindt voor de achtste keer de spinningmarathon plaats op de Grote Markt in Goes. Op 2 september staat de Zeeuwse Obstaclerun op de agenda en op 27 oktober vindt de vierde editie plaats van de Goese Nightrun.

De inschrijvingen voor alle evenementen zijn open sinds 5 januari. Het inschrijfgeld gaat rechtstreeks naar het onderzoek naar neuroblastoom kinderkanker