26 oktober 2018 Nightrun Goes. Inschrijving geopend!

nightrun2014

Schrijf u hier direct in voor de Nightrun 2018!

Stichting Jayden organiseert vrijdag 26 oktober a.s. voor de vijfde keer de Nightrun.
Aan de citytail by night kunnen hardlopers en wandelaars meedoen.
De opbrengst gaat naar de strijd tegen neuroblastoom kinderkanker.

Het parkoers voert deelnemers door de historische binnenstad van Goes. Dit jaar kunnen hardlopers en wandelaars 6 kilometer genieten van de mooiste licht- en geluidseffecten door het mooie Goes.  Onderweg stuiten ze van de ene op andere verrassing. Welke houdt de organisatie nog even geheim, maar het is sowieso weer een onvergetelijke ervaring voor elke deelnemer. Er zijn schitterende lichtprojecties, spannende geluidseffecten en livemuziek van verschillende artiesten.

Wandelaars en kids

Voor wie geen zin heeft om zich in het zweet te werken, maar wel wil genieten van de historische binnenstad van Goes zoals niemand hem eerder heeft gezien, is een wandeltocht uitgezet. De wandelaars lopen over hetzelfde parkoers als de hardlopers. De wandelaars vertrekken na de start van de hardlopers.

Kinderen onder de 12 jaar kunnen zich deze editie van de Nightrun inschrijven voor de wandeleditie en de hardloopeditie (onder begeleiding van een ingeschreven betalende volwassene) Kinderen kunnen zich inschrijven voor 5 euro.

Aan het evenement werken tal van bedrijven en organisaties uit Goes mee. Het inschrijfgeld voor volwassene welke meedoen aan de Nightrun is 15 euro en gaat volledig naar het onderzoek tegen neuroblastoom kinderkanker. De Nightrun start op de Grote markt na een gezamenlijke warming-up. De starttijd wordt later bekend gemaakt.

Dit jaar heeft de organisatie ervoor gekozen om in te schrijven via een landelijke inschrijfpagina. Hierdoor is Stichting Jayden genoodzaakt € 0,50 administartiekosten per deelnemer in rekening te brengen. Het volledige inschrijfgeld gaat naar neuroblastoom kinderkanker onderzoek.

Hoofdsponsor:

nh1816

We zijn erg blij met NH1816 als hoofdsponsor van onze Nightrun! Deze verzekeraar helpt niet alleen het evenement mogelijk te maken maar doneert ook nog eens 50 euro per verzekerde die deelneemt. Dus aarzel niet, schrijf in en vecht mee tegen neuroblastoom kinderkanker.

Facts

- Start en finish op de Grote markt in Goes;

- Starttijd wordt later bekend gemaakt.

- In de Grote Kerk is een tassenbewaarservice en kleedruimte;

- Er is geen tijdsregistratie.

Bezoek ook de facebookpagina van de Nightrun

Bij inschrijving gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.