21 oktober 2016 Nightrun Goes. Inschrijving geopend!

nightrun2014

Op dit moment is het niet meer mogelijk om online in te schrijven voor de Nightrun 2016.

U kunt nog wel op vrijdag 21 oktober 2016 vanaf 19.30 uur gebruik maken van de daginschrijving in de Grote Kerk te Goes.

Daginschrijving Volwassene a € 17,50

Daginschrijving kinderen a € 7,50

Stichting Jayden organiseert vrijdag 21 oktober a.s. voor de derde keer de Nightrun. De eerste editie in 2014 was een succes, de tweede editie was nog succesvoller maar de derde editie belooft nog meer spektakel voor deelnemers en publiek. Aan de citytail by night kunnen hardlopers en wandelaars meedoen.
De opbrengst gaat naar de strijd tegen neuroblastoom kinderkanker.

Het parkoers voert deelnemers door de historische binnenstad van Goes. De hardlopers kunnen kiezen uit 5 of 10 kilometer. Onderweg stuiten ze van de ene op andere verrassing. Welke houdt de organisatie nog even geheim, maar het is sowieso een onvergetelijke ervaring voor elke deelnemer. Er zijn schitterende lichtprojecties, spannende geluidseffecten en livemuziek van verschillende artiesten.

Wandelaars en kids

Voor wie geen zin heeft om zich in het zweet te werken, maar wel wil genieten van de historische binnenstad van Goes zoals niemand hem eerder heeft gezien, is een wandeltocht uitgezet. De wandelaars lopen over hetzelfde parkoers als de hardlopers. Onderweg staat er bij verschillende horecagelegenheden een hapje of een drankje klaar. De wandelaars vertrekken na de start van de Nightrun.

Kinderen onder de 12 jaar kunnen zich deze editie van de Nightrun inschrijven voor de wandeleditie en de hardloopeditie (onder begeleiding van een ingeschreven betalende volwassene) Kinderen kunnen zich inschrijven voor 5 euro. Er is dit jaar geen aparte kidsrun.

Aan het evenement werken tal van bedrijven en organisaties uit Goes mee. Het inschrijfgeld voor de Nightrun is 15 euro en gaat volledig naar het onderzoek tegen neuroblastoom kinderkanker. De Nightrun start op de Grote markt na een gezamenlijke warming-up. De starttijd wordt later bekend gemaakt.

Hoofdsponsor:

nh1816

We zijn erg blij met NH1816 als hoofdsponsor van onze Nightrun! Deze verzekeraar helpt niet alleen het evenement mogelijk te maken maar doneert ook nog eens 50 euro per verzekerde die deelneemt. Dus aarzel niet, schrijf in en vecht mee tegen neuroblastoom kinderkanker.

Facts

- Start en finish op de Grote markt in Goes;

- Starttijd 20.00 uur

- In de Grote Kerk is een tassenbewaarservice en kleedruimte;

- Er is geen tijdsregistratie.

Bezoek ook de facebookpagina van de Nightrun

Bij inschrijving gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.

Spinningmarathon 'Biking for Bikkel 2017'