Cheque van € 80.000 overhandigd voor onderzoek

overhandiging 80.000 euro

Stichting Jayden heeft afgelopen vrijdag een cheque van maar liefst 80.000 euro overhandigd aan Villa Joep, het fonds waarmee Stichting Jayden samenwerkt.Het bedrag is bestemd voor onderzoek naar neuroblastoom kinderkanker. De cheque werd overhandigd tijdens een bezoek van een groep mensen van Stichting Jayden aan het UMC in Nijmegen. Daar werd door Professor Peter Hoogebrugge, Professor Gosse Adema en Melissa Wassink, uitleg en inzicht gegeven in het onderzoek dat wordt gedaan naar neuroblastoom kinderkanker.

Stichting Jayden heeft het geld o.a. opgehaald met haar activiteiten. In 2015 organiseerde we onder meer de spinningmarathon op de Grote Markt in Goes, de Grand Tour Johnny Hoogerland, de Obstaclerun en vond voor de tweede keer de Nightrun plaats.
Daarnaast helpt Stichting Jayden de Pim Foundation met de organisatie van de Stelvio Challenge, een benefietevenement op de Passo dello Stelvio in Italië. Met afgelopen jaar zo'n 130 deelnemers die de Stelvio beklommen op de fiets, hard lopend of wandelend. Een deel van de opbrengst ging ook naar Stichting Jayden. Daarnaast kregen we prachtige donaties van acties, en van andere organisaties.

Ook in 2016 gaat Stichting Jayden door met het gevecht tegen neuroblastoom kinderkanker.

Vecht u mee ?

Spinningmarathon 'Biking for Bikkel 2017'