Inschrijving 7e Spinningmarathon 'Biking for Bikkel' geopend!

Op 6 mei 2015 zal voor de 7e keer de spinningmarathon 'Biking for Bikkel' plaatsvinden op de Grote Markt in Goes.

Wij zijn zeker van plan om er weer voor alle deelnemers en toeschouwers een geweldig spectaculair evenement van te maken!

Wanneer: vrijdag 6 mei 2016

Waar: Grote Markt in Goes

Hoe laat: wordt later bekend gemaakt.

spinning 2015

Ook dit jaar valt het hoogste sponsorbedrag in de prijzen!
Het doel van ‘Biking for Bikkel’ is weer om naast een sportvieve dag, zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Stichting Jayden.
Daarom is, net als in voorgaande jaren, een extra wedstrijdelement aan de marathon toegevoegd. Degene die het hoogste sponsorbedrag (per persoon) weet binnen te halen, wint één van de hele mooie prijzen die ter beschikking zijn gesteld door onze fantastische sponsors.

Barbecue

Ook dit jaar kunt u weer voor een klein bedrag uw maag vullen na de gepleegde inspanningen. Na afloop van de spinningmarathon staat Ho-Vers weer met de barbecues klaar om hamburgers, sateetjes en andere lekkernijen te grillen. Deelnemers aan ‘Biking for Bikkel’ betalen slechts € 5,- voor hun maaltijd, supporters kunnen aanschuiven na betaling van € 10,- (vooraf aanmelden is verplicht!)

Schrijf u hier direct in voor 'Biking for Bikkel 2016'

Nightrun 2019