€ 1.018.978,

Online vlooienmarkt FLEAS steunt Stichting Jayden

Online vlooienmarkt FLEAS steunt Stichting Jayden!

Verkoop je tweedehands spullen voor het goede doel

fleas

Iedereen heeft wel zo'n plek in huis -vaak de zolder of garage- waar spullen liggen opgestapeld waarvan je niet zo goed weet wat je er mee moet. Bewaren of weggooien? Vaak bewaren we ze nog even omdat we denken ze ooit nog nodig te hebben. Tot dat ene moment waarop je ze weg wilt gooien om ruimte te maken. Zonde! Want de spullen die voor jou geen waarde meer hebben, blijken voor anderen juist vaak nog erg waardevol te zijn. Op www.fleas.nl, de enige echte online vlooienmarkt, drop en shop je eenvoudig je tweedehands spullen. 7 dagen per week, 24 uur per dag kun je er struinen langs de vele snuisterijen en handige spullen die in jouw buurt verkrijgbaar zijn. FLEAS is ontstaan uit de gedachte gebruikte spullen een nieuw leven te geven op een mooie en verantwoorde manier. Juist daarom steunt FLEAS van 15 oktober tot 12 november Stichting Jayden in de strijd tegen Neuroblastoom kinderkanker.

Eenvoudig deelnemen en geld inzamelen

Door vanaf 15 oktober deel te nemen aan de online vlooienmarkt kan iedereen geld inzamelen voor Stichting Jayden. Dus, ruim je huis lekker op en steun het goede doel. Verzamel alle spullen bij elkaar die je wilt aanbieden, leg ze op een kleedje, maak één foto...ja echt één foto en plaats deze eenvoudig en gratis op www.fleas.nl. De bezoekers van de online vlooienmarkt happen vanzelf toe en je ontvangt een mail of facebookbericht met een bod op de items die de koper voor een zacht prijsje wil overnemen. Voor je het weet is je kleedje uitverkocht en kun je het opgehaalde bedrag (gedeeltelijk) doneren aan Stichting Jayden. Jij een opgeruimd huis en de stichting de nodige financiële middelen in de strijd tegen Neuroblastoom kinderkanker.

Een goed gevoel op FLEAS.nl

Of je nu spullen gaat droppen -ze eenvoudig te koop aanbiedt- òf gaat shoppen -leuke items scoort voor een mooi prijsje- aan je bezoek op www.fleas.nl hou je altijd een goed gevoel over. Niet alleen tijdens de vier weken waarin je Stichting Jayden steunt. Want, buiten het feit dat je er altijd de origineelste spulletjes vindt tegen echte vlooienmarktprijsjes, ruim je door deel te nemen ook nog eens lekker je zolder op. Je bespaart brandstof, want je hoeft niet meer langs al die vlooienmarkten te rijden en je hoeft zelf geen dure marktkraam te huren. Bovendien is het gewoon ontzettend leuk om rond te struinen op alle kleedjes. Het gevoel van de vlooienmarkt gewoon bij je thuis!

Zeeuwse Obstacle Run