Hotelschool Ter Duinen doneert € 1000,-

koksijde logo

Hotelschool Ter Duinen in Koksijde is een eigentijdse school die ruim 60 jaar traditie koppelt aan een open visie op de toekomst.Traditie en vernieuwing maken de school wijdbefaamd. Leerlingen uit alle windstreken van het land en uit Nederland komen proeven van de unieke opleiding die de hotelschool van Koksijde biedt.

In een sfeer van smaakvolle gastvrijheid en hartelijke discipline wil Ter Duinen de belangstelling voor alle facetten van het boeiende horecabestaan aanwakkeren en kennis verder uitdiepen verruimen. De visie van deschool reikt verder dan jongeren in stijl en met klasse klaarstomen voor het latere beroepsleven.

De hotelschool Ter Duinen stuurt tevens aan op (inter)culturele openheid en burgerzin en wil op die manier een brede algemene vorming bieden. Ter Duinen staat garant voor blijvende kennisontwikkeling met open kijk op de wereld.

In een van de leerjaren wordt er door de leerlingen zelf bier gebrouwen dat wordt verkocht. De opbrengst wordt ieder jaar aan een goed doel geschonken. Dit jaar (2014) mocht Stichting Jayden de opbrengst van maar liefst € 1.000,- in ontvangst nemen. We zijn als stichting de school maar zeker de initiatiefnemer (Floris) dankbaar voor het aandragen van Stichting Jayden als goed doel voor 2014!

Dank voor de prettige en warme ontvangst door de leerlingen van de hotelschool als ook de docenten.

Foto Ter Duinen

Nightrun 2019