Inschrijving Spinningmarathon 'Biking for Bikkel' geopend!

Op 30 mei 2014 zal voor de 5e keer de spinningmarathon 'Biking for Bikkel' plaatsvinden op de Grote Markt in Goes.

Wij zijn zeker van plan om er weer voor alle deelnemers en toeschouwers een geweldig spectaculair evenement van te maken!

Wanneer: vrijdag 30 mei 2014

Waar: Grote Markt in Goes

Hoelaat: van 14.00 uur tot 17.00 uur

spinning10mei

Ook dit jaar valt het hoogste sponsorbedrag in de prijzen!
Het doel van ‘Biking for Bikkel’ is weer om naast een sportvieve dag, zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Stichting Jayden. Daarom is, net als in voorgaande jaren, een extra wedstrijdelement aan de marathon toegevoegd. Degene die het hoogste sponsorbedrag (per persoon) weet binnen te halen, wint één van de hele mooie prijzen die ter beschikking zijn gesteld door onze fantastische sponsors. Die prijzen kunt u binnenkort bekijken op www.stichtingjayden.nl.

Barbecue

Ook dit jaar kunt u weer voor een klein bedrag uw maag vullen na de gepleegde inspanningen. Na afloop van de spinningmarathon staat Ho-Vers weer met de barbecues klaar om hamburgers, sateetjes en andere lekkernijen te grillen. Deelnemers aan ‘Biking for Bikkel’ betalen slechts € 5,- voor hun maaltijd, supporters kunnen aanschuiven na betaling van € 10,- (vooraf aanmelden is verplicht!)

Wielershirt
Het Stichting Jayden wielershirt mag ook deze editie niet ontbreken.
Het wieler shirt zal worden voorzien van diverse sponsoren en de tekst 'Biking for Bikkel'
Dit unieke wielershirt is te bestellen tot 25 april 2014 voor slechts € 35,-
U heeft de mogelijkheid het fietsshirt te passen. Ook dit kan na inschrijving tot en met 25 april 2014 bij:
Reysport
Sportweg 1 C
4471 RP Wolphaartsdijk

U kunt zich HIER inschrijven voor de spinningmarathon Biking for Bikkel 2014.

Nightrun 2019