Mountainbike clinic tijdens Grand Tour Johnny Hoogerland door Matthijs Eversdijk

Matthijs Eversdijk

Aanstaande zondag (tijdens de Grand Tour Johnny Hoogerland) organiseert sportambassadeur Matthijs Eversdijk een mountainbike clinic voor kinderen van 8 t/m 14 jaar.
Van 09.00 tot 09.45 uur geeft hij een clinic waarbij de rijtechniek centraal staat. Matthijs besteedt aandacht aan bochtentechniek, balans, rem- en schakeltechniek. Na de clinic kunnen kinderen wat ze geleerd hebben in de praktijk brengen door mee te doen aan één van de mountainbike routes die uitgezet zijn (25 of 50 kilometer).
Voor kinderen die één van de routes fietsen, is deelname aan de clinic gratis. Kinderen die alleen de clinic volgen, betalen € 5,- voor de clinic. Het geld gaat direct naar de stichting Jayden. Vooraf aanmelden is verplicht, want er is plaats voor 20 deelnemers. Vol = vol!

Aanmelden kan via het online formulier bij Sportpunt Zeeland of door te bellen met Sportpunt Zeeland (0113-233388). Fietshelm is verplicht!

Mountainbiker Matthijs Eversdijk is sportambassadeur van de gemeente Goes en organiseert de clinic als extra programma onderdeel van de Grand Tour Johnny Hoogerland op zondag 22 september. De Grand Tour bestaat uit fiets- en mountainbikeroutes en een zwemmarathon. Iedereen kan sporten voor de stichting Jayden.

Meer informatie over de Grand Tour Johnny Hoogerland is te vinden op www.stichtingjayden.nl en www.sportpuntzeeland.nl

Nightrun 2019