Sportpunt Zeeland organiseert een zwemactie voor Stichting Jayden tijdens de Grand Tour Johnny Hoogerland op 22 september

flyer grandtour 2013 verkleint

Voor de 2e keer organiseren Stichting Jayden en Sportpunt Zeeland op zondag 22 september de Grand Tour Johnny Hoogerland.

Dit jaar niet alleen met tourafstanden van 50, 80 en 120 kilometer maar ook een kids- en familieroute en een MTB-route.

Met de tochten wordt geld ingezameld voor Stichting Jayden en Stichting Pim. Stichting Jayden vecht tegen neurblastoom kinderkanker. Stichting Pim steekt een helpende hand uit naar ernstig zieke en gehandicapte kinderen.

De tochten zijn geschikt voor alle fietsers en starten tussen 09.00 en 11.00 uur. Deelnemers kunnen kiezen uit de afstanden 25, 50, 80 en 120 kilometer. Voor mountainbikers zijn routes van 25 en 50 kilometer uitgezet.

Er is plaats voor maximaal 1.000 deelnemers. Inschrijven voor de tourafstanden en mountainbikeroutes kan HIER. Start en finish van de Grand Tour is bij Sportpunt Zeeland.

Omdat het Sportpunt beschikt over een prachtige zwemlocatie, kunnen ook zwemmers zich inzetten voor de Stichting Jayden. Tussen 10.30 en 12.30 uur kunnen zwemmers in het wedstrijdbad baantjes trekken en kiezen voor een half uur banen zwemmen (€ 5,-), één uur banen zwemmen (€ 10,-) of twee uur banen zwemmen (€ 15,-) voor de Stichting Jayden. Inschrijven kun je hier: https://docs.google.com/forms/d/19YLcDKTGdMqZQzpzAZnrZaDtL43857wKQ5x2cUFtxCo/viewform.

Het inschrijfgeld gaat direct naar de Stichting Jayden. Na de zwemmarathon mag je nog blijven om te zwemmen in de andere baden. Om er een echte familiedag van te maken, mag iedereen op zondag 22 september zwemmen voor € 5,- p.p. (normaal tarief is € 6,95 p.p.). Leuk om als deelnemer je hele familie mee te nemen. Het zwembad is open van 10.00 tot 17.00 uur. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Nightrun 2019