Blinky Bikers voor Stichting Jayden zoeken meer sponsors!

Datum: 14 maart 2013

Bron: Borselse Bode

In de vorige editie van de Borselse Bode heeft u kunnen lezen over onze inzet voor Stichting Jayden. De €6000,-- die wij inzamelen willen wij op 10 mei na de Spinningmarathon op de Grote Markt van Goes overhandigen aan de stichting. Het drie uur fanatiek spinnen onder begeleiding van professionele spinners is niks vergeleken bij de energie en inspanning dat een kind met neuroblastoomkanker moet leveren. Wij gaan er dan ook voor de volle 100% voor!

Het volledige sponsorbedrag gaat rechtstreeks naar onderzoek naar neuroblastoom kinderkanker. Zowel de behandelmethoden als genezingskans voor deze kinderen worden hierdoor verbeterd.

Blinky-Bikers2

Inmiddels zijn er verschillende bedrijven die ons sponsoren en daardoor met bestickering op de sponsorauto komen.

Met grote dank hebben wij Ford Auto Adria Goes – Zierikzee mogen verwelkomen als één van onze hoofdsponsors, zij zet zich groots in voor Stichting Jayden. Deze sponsoring wordt dan ook door ons bekroond met een grote bestickering van het logo op de motorkap van de sponsorauto.

Er is nog genoeg plaats op de auto, dus bedrijven; sponsor mee en krijg van ons geheel 2013 reclame op de sponsorauto van Stichting Jayden! Voor meer informatie, mail of bel ons: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06-11292446.

Wel sponsoren, maar geen plaats op de auto mag en kan natuurlijk ook! Ieder bedrag is welkom en mag gestort worden op bankrekening nummer 83.01.65.428 t.n.v. Stichting Jayden te Goes. Als u dit onder vermelding van ‘Blinky Bikers’ doet, helpt u ons gelijk een stapje dichterbij de €6000,--!

Op onze facebookpagina wordt een mozaïek olifantje geveild, de opbrengst gaat naar de stichting. Interesse? www.facebook.com/blinkybikers

Wij hebben al €2725,-- ingezameld, maar daarmee zijn we er nog niet. Wij gaan er nog flink tegenaan de komende tijd! Helpt u mee door te sponsoren?

blinkytoy

Nightrun 2019