Blinky Bikers willen recordbedrag

Bron: Bevelandse Bode

Datum: 26 februari 2013

Johnny Boonman en Evelien de Wolf willen 6000 euro inzamelen voor Stichting Jayden.
blink_bikers_bode

Evelien de Wolf en Johnny Boonman willen zoveel mogelijk geld bij elkaar spinnen voor Stichting Jayden. FOTO BENNIE KRAJENBRINK

Goes-Johnny Boonman en Evelien de Wolf willen voor de spinningmarathon van Stichting Jayden tenminste 6000 euro inzamelen. Ze doen dat onder de noemer Blinky Bikers.

DOOR EUGÈNE DE KOK

Het is niet de eerste keer dat het stel zich in het zweet werkt voor de stichting. Zij maakten naam op de eerdere editie van de spinningmarathon. Stichting Jayden stelt elk jaar prijzen beschikbaar voor de deelnemers die het meeste geld hebben ingezameld.

Vorig jaar gaven Johnny en Evelien de hoofdprijs - een weekendje weg - aan de ouders van Jayden en oprichters van de stichting Rob en Jolanda Faasse. "Nu hebben we gezegd dat we sowieso geen prijs willen. In de eerste plaats doen we het daar niet voor en we willen anderen ook niet ontmoedigen. Maar" lacht Evelien "we willen wel zo veel mogelijk geld inzamelen."

Om tenminste 6000 euro bij elkaar te krijgen, zijn de twee op zoek naar sponsors. Bedrijven die willen bijdragen aan het gevecht tegen neuroblastoom kinderkanker kunnen hun naam op een speciale auto laten zetten. Om zo veel mogelijk ruimte te creëren is er door Van Dixhoorn Schadeherstel een spoiler op de vierwieler gezet.

Spoiler

Sponsoren hebben twee mogelijkheden. Voor 250 euro laten de Blinky Bikers het bedrijfslogo aan beide kanten van de spoiler of zijschermen van de auto drukken. Dat blijft het hele jaar zitten. Voor 350 euro geldt hetzelfde aanbod, maar dan hangt er op 10 mei ook een spandoek met het bedrijfslogo bij de spinningmarathon op de Grote Markt in Goes.

Meer informatie is te verkrijgen via het e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via het telefoonnummer 06-11292446.

Op vrijdag 10 mei wordt tussen 14.00 en 17.00 uur de vierde editie van de spinningmarathon georganiseerd. Met de eerste drie edities van 'Biking for Bikkel' is bijna 70.000 euro opghaald. Op de Grote Markt zijn 200 plekken beschikbaar. Ook komt er een aantal spinfietsen voor kinderen te staan. Verder staan er in mei stands met informatie en koopwaar. Voor deelnemers is er eten en dinken. Na afloop is er een barbecue.

Belangstellenden die willen helpen met het gevecht tegen neuroblastoom kinderkanker kunnen zich opgeven via het inschrijfformulier op de website van Stiching Jayden: www.stichtingjayden.nl.

Aan hen wordt gevraagd zoveel mogelijk geld in te zamelen.

Wist u dat Blinkt Bikers tal van acties opzetten om hun doel te bereiken?
Je eigen olifant??? Kijk eens op de facebook pagina van de Blinky Bikers door HIER te klikken.

Nightrun 2019