27 oktober 2017 Nightrun Goes

logo nightrun

Stichting Jayden organiseert vrijdag 27 oktober a.s. voor de vierde keer de Nightrun. Na drie succesvolle edities wordt ook de vierde editie weer een spektakel voor deelnemers en publiek. Aan de citytrail by night kunnen hardlopers en wandelaars meedoen.
De opbrengst gaat naar de strijd tegen neuroblastoom kinderkanker.

Het parkoers voert deelnemers door en rondom de historische binnenstad van Goes. De hardlopers kunnen kiezen uit 5 of 10 kilometer. Onderweg stuiten ze van de ene op andere verrassing. Welke houdt de organisatie nog even geheim, maar het is sowieso een onvergetelijke ervaring voor elke deelnemer. Er zijn schitterende lichtprojecties, spannende geluidseffecten en livemuziek van verschillende artiesten.

Natuurlijk besteden we op de route ook andacht aan Halloween en Goes Azie 2017.

Wandelaars en kids

Voor wie geen zin heeft om zich in het zweet te werken, maar wel wil genieten van een speciale historische binnenstad van Goes , is een wandeltocht uitgezet. De wandelaars lopen over hetzelfde parkoers als de hardlopers.

Kinderen onder de 12 jaar kunnen voor 5 euro wandelen of hardlopen maar wel onder begeleiding van een ingeschreven volwassene.

Het inschrijfgeld voor de Nightrun is 15 euro en gaat volledig naar het onderzoek tegen neuroblastoom kinderkanker. De Nightrun start op de Grote markt na een gezamenlijke warming-up. De starttijd wordt later bekend gemaakt.

Er zal geen tijdsregistratie plaatsvinden.

Verdere informatie zal later volgen.

Bezoek ook de facebookpagina van de Nightrun

nh1816
Bij inschrijving gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.