8 september 2018 Italiaanse middag in Koewacht

Angelique de Block organiseert op 8 september een Italiaanse middag in Koewacht.
Opgeven kan via de facebook pagina "Angelique de Block voor Stichting Jayden"

italiaanse middag

Wil jij deze keer DE Italiaanse middag meemaken, volgens traditie van Fattoria La Vialla....dat kan!!!!

Meerdere gangen , heerlijke wijn... Met pure producten van deze biologische boerderij, producten zoals: wijnen , kazen, sauzen en veel meer.... Wij gaan er zelfs op vakantie om te kijken, te leren , te proeven en vooral genieten van pure producten en recepten. Vorig jaar was een groot succes, al was het midden in de zomer, er waren toch 28 personen die dit mee wilden maken en daarmee stichting Jayden steunden...Nu een maandje later, zodat iedereen die dit mee wilt maken erbij kan zijn!!! Opgeven MET betaling kan voor 3 september, aangezien ik alles alleen klaar maak, heb ik deze tijd echt nodig . Deze all-in middag kost u slechts 29.50 euro. Daarnaast kan u natuurlijk producten bestellen en ook staat de merchandise van stichting Jayden klaar.

8 en 9 september 2018: Goede Doelen markt Wemeldinge

Bron: de Bevelander

taart

Op zaterdag 8 en zondag 9 september verzorgt de Protestantse Gemeente Wemeldinge haar jaarlijkse startweekend met als thema ‘De kerk, daar zit muziek in!‘ Dit jaar valt de startzaterdag samen met Wemeldingedag en Open Monumentendag.

WEMELDINGE - Op en rond het Dorpsplein is een braderie en op het Kerkplein aan de Kerkweg een ‘Goede Doelenmarkt’ met kraampjes en optredens. Op deze markt worden spullen verkocht voor de Stichting Jayden. Deze stichting zet zich in voor kinderen met neuroblastoom kinderkanker. De organisatie wil de kraampjes van de Goede Doelenmarkt graag vullen met spullen om te verkopen en daarbij hebben ze uw hulp nodig. In het kader van het thema zoeken ze spullen waar nog steeds ‘muziek’ in zit. Denk aan een oude radio, jukebox, platenspeler, grammofoon, lp's, vinylplaten, cd's en dergelijke. Als u nog wat heeft liggen en dit wilt inleveren voor het goede doel dan kan dat bij Dick Steenks in de Pastorie aan de Kerkweg 11. In de Maartenskerk wordt op zaterdag koffie en thee met taart verkocht. Daartoe heeft de startweekendcommissie een bakwedstrijd uitgeschreven: ‘Heel Wemeldinge bakt’. De taarten worden beoordeeld door een jury en er is een leuke prijs te winnen. De taarten worden dan verkocht voor het goede doel. Wie mee wil doen kan zich aanmelden bij Catherine Ruisaard via 06 81 34 13 25 De taarten kunnen 8 september tussen 9.00 en 10.00 uur worden ingeleverd in de Maartenskerk.

26 oktober 2018 Nightrun Goes

logo nightrun

SCHRIJF JE HIER DIRECT IN VOOR DE NIGHTRUN 2018

Stichting Jayden organiseert vrijdag 26 oktober a.s. voor de vijfde keer de Nightrun. Na vier succesvolle edities wordt ook de vijfde editie weer een spektakel voor deelnemers en publiek. Aan de citytrail by night kunnen hardlopers en wandelaars meedoen.
De opbrengst gaat naar de strijd tegen neuroblastoom kinderkanker.

Het parkoers voert deelnemers door en rondom de historische binnenstad van Goes. Dit jaar is het parcours voor hardlopers en wandelaars ongeveer 6 kilometer. Onderweg stuiten ze van de ene op andere verrassing. Welke houdt de organisatie nog even geheim, maar het is sowieso weer een onvergetelijke ervaring voor elke deelnemer. Er zijn schitterende lichtprojecties, spannende geluidseffecten en livemuziek van verschillende artiesten.

Wandelaars en kids

Voor wie geen zin heeft om zich in het zweet te werken, maar wel wil genieten van een speciale historische binnenstad van Goes , is een wandeltocht uitgezet. De wandelaars lopen over hetzelfde parkoers als de hardlopers.

Kinderen onder de 12 jaar kunnen voor 5 euro wandelen of hardlopen maar wel onder begeleiding van een ingeschreven volwassene.

Het inschrijfgeld voor de Nightrun voor volwassene is 15 euro en gaat volledig naar het onderzoek tegen neuroblastoom kinderkanker.

Dit jaar geven wij de inschrijvingen uit handen waardoor wij genoodzaakt zijn om 0,50 euro per deelenemer door te rekenen i.v.m. administratiekosten.

De Nightrun start op de Grote markt na een gezamenlijke warming-up.

Stattijden worden later bekend gemaakt.

Er zal geen tijdsregistratie plaatsvinden.

Bezoek ook de facebookpagina van de Nightrun

Bij inschrijving gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.

Zeeuwse Obstacle Run